Anna palautetta 
Open menu

Palvelupalaute

Asiakkaittemme antama palaute on meille ensiarvoisen tärkeää kehittäessämme palveluamme ja parantaessamme toimintaamme.

Palvelupalautteet käsitellään säännöllisesti YTHS:n toimipisteiden johtoryhmissä, ja ne huomioidaan säätiön toimintaprosesseissa sekä toiminnan kehittämisessä.

Saat ilmoituksen sähköposti- tai tekstiviestinä kun YTHS on vastannut palvelupalauteeseen Asiointitilisi kautta. Hoitoon liittyvissä asioissa voit ottaa toimipisteeseen tarvittaessa yhteyttä myös puhelimitse.


Palaute on ensisijaisesti
Positiivinen
Kritiikki
Kehitysehdotus
Palaute koskee aihetta
Ajankäyttö
Ajanvaraus, -peruutus ja hoidontarpeen arviointi
Ammattitaito
Aukioloajat
Kohtelu
Kielitaito
Maksut ja maksujärjestelyt
Palvelujen saatavuus
Sähköinen asiointi
Tiedottaminen ja neuvonta hoitoon liittyvä
Tietosuoja ja salassapito
Muu
Toimipiste
Espoo
Helsinki
Joensuu
Jyväskylä
Kuopio
Lappeenranta
Oulu
Rauma
Rovaniemi
Savonlinna
Tampere
Turku
Vaasa
YTHS yleisesti
Palaute kohdistuu sektoriin
Mielenterveys
Suunterveys
Yleisterveys
Yleisesti
Palaute*
Lähetä lomake (tunnistautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella)